24 Haziran 2020 Çarşamba

"BEN ROBOT DEĞİLİM..."

"BEN ROBOT DEĞİLİM..."

Bugünkü "sosyal medya" ağırlıklı çalışmamda, bu cümlenin 'kutucuğu'nu, bir'den fazla sayıda 'işaretledim', 'tıkladım': "Ben robot değilim..."
Düşünüyorum, kısa süreli de olsa 'tefekkür' ediyorum; 'kendimi başkalarının yerine koyuyorum' yani 'empati' yapıyorum; bazen 'Men ne yapıyorum? Men ne yapmalıyım? Men ne yapmaya çalışıyorum?"; 'vakit namazımı ikâme ettim mi?", diye de "kendimi hesaba çekiyor, sorguluyorum..."
'Men', 'metal parçası', 'metal yığını' bir 'robot' değilim.
"Kalbim var benim kalbim!"
"Robotlar"ın 'kalbi' nerede?
"Ben ezelden beridir hür doğdum, hür yaşarım..."
"Kalem"imi eğip bükmem!
Öğrendiğim ve iman ettiğim 'hakikatler"i yazarım.
'Tashih'lik bir durumum varsa kendimi 'tashih' de ederim.
"Sipariş üzeri", "ısmarlama" bir yazı kaleme almadım desem yeridir.
Hele "Para ile kalemimi" asla kımıldatmadım ve kımıldatmam da...
'Men', 'hakikaten';"fikrin ne fahişesi oldum; ne maskarası/ Bilemem bir vicdanın ne kadardır hava parası?"nı uyguladım.
"Marksistlerin Maşası Karaoğlan"ın "darbeci" olduğunu öğrendiğimde;"Ecevit de Darbeci" diye yazarım, yazdım.
Müteveffâ 'Süleyman Sami Demirel GÜNDOĞDU" 'Mason" ve "28 Şubatçı Darbeci" ise yazarım, yazdım.
Müteveffâ "Başbuğ Türkeş", "27 Mayıs 1960 Darbesi"nde,"Darbeci Türkeş" ise yazarım, yazdım.
Müteveffâ "Başbuğ Atatürk"ün "Ezan-ı Muhammedî"yeyi '18 sene susturdu' ise ve 'Ayasofya Camiî'ni Müze' yaptığını anladım ve kavradım ise yazarım, yazdım.
"Cumhuriyet Tarihimizin En Büyük İşgal ve Darbe Girişiminin Baş Elebaşısı"nın "Sabataist" olduğunu öğrendiğimde;"Sabataist Fetu" diye yazarım, yazdım...
'Men' "kalemimi satmadım", "kalemimi satmam da..."
'Menim' mezun olduğum "İTÜ'NÜN CAMİÎ"sinin minaresi bile "kalem" şeklindedir.
İman etmediğim, inanmadığım hiçbir şeyi yazmadım, yazmam.
"İkra","Oku"; 'Allah'ın 1. emri'; "Kalem" yani "yaz" ise 'Allah'ın 4. emri'dir.
"Oku"mak ta, "yaz"mak ta "farz"dır; "Allah'ın Emridir..."
"1 farz kaç sünnete bedeldir?"
Düşünün...
'Men', zamanında, "Sol'un Namusu" gibi, "Sağ'ın da Namusu"nun kalmadığını da yazdım.
"Ben robot değilim..."
"Aklımı çöpe atmam!"
"Aklımı kiraya da vermem!"
"Aklımı nurlandırsın" diye de zaman zaman "Yaradan'a Duâ" ederim de.
'Men', şu yaşa kadar, "kimsenin adamı olmadım." Bu saatten sonra da, "kimsenin adamı da olmam!"
'Men'; "İslâm'da hürriyet, Allah'tan başkasına kul olmamaktır." "İslâm Tasavvufu"nda "en yüksek makam", "kulluk makamıdır.." Bu iki şiâr'a iman eder ve de öyle yaşamaya gayret ederim.
"Kalemimi Asamazlar" da, "Kalemimi Satın Alamazlar" da.
"Kalem", "süngü"den de, "kılıç"tan da üstündür.
"Kalem'in de gücü vardır..."
'Men', "robot' olmadığım gibi, "Robot Kalem" de değilim...
"Kalem"imi;"Hakk'ın hatırı âli'dir; hiçbir hatıra fedâ edilmez.Kim kırılırsa kırılsın; yalnız Hakk sağolsun..." 'düşüncesi'ni "bayraklaştırarak" kullandım, kullanırım ve "kıyamet"ime kadar da böyle kullanacağım İnşaallah.
23 Haziran 2020
İsmet GÜLTEKİN
metgultekin@hotmail.com
Araştırmacı-Yazar ve Eğitimci

Hiç yorum yok: