13 Temmuz 2018 Cuma

NÂM-I DİĞER 'KUMANDAN' DA BU DÜNYADAN GÖÇTÜ...


                            "CUMHURİYET TARİHİMİZ"İN EN EHEMMİYETLİ "GENÇLİK LİDERLERİ"DEN ve "MÜTEFEKKİRLERİ"MİZDEN SALİH İZZET ERDİŞ DE; SALİH MİRZABEYOĞLU DA; NÂM-I DİĞER KUMANDAN DA BU DÜNYA'DAN GÖÇTÜ...

                            "Cumhuriyet Tarihimiz"in en ehemmiyetli mütefekkirlerinden Salih İzzet ERDİŞ ile Salih MİRZABEYOĞLU ile nâm-ı diğer KUMANDAN ile kronolojik olarak da aynı zaman diliminde yaşamış olmaktan bahtiyarım...
                             Kendisini hiç göremedim. "Medine-i İstanbul Senelerim"de, birden fazla "Büyük Doğu"ya gidip de çay içmeye niyetlerim oldu velakin gerçekleştiremedim.
                            Batı'nın "İZM'Lİ FİKRİYATLARI"na rağmen; Anadolu Coğrafyamızdan neşvü nema bulmuş bir "Ehl-i Sünnet Hareketi" de olan "İslamî Büyük Doğu Akıncılar Cephesi (İBDA-C) Lideri"ne                                    Allah'tan rahmet niyaz ediyor, "yolu yolu olanlara" da sabr-ı cemil niyaz ediyorum...
                           Muhtelif sebeplerden; merhum KUMANDAN'ın Fikriyatının mevcudiyetine, çok geç vâkıf oldum...
                           Türkiye'mizden, Anadolu Coğrafyası'ndan ortaya çıkmış bütün fikriyatlar da, henüz "Büyük Birlik Mefkûresi-Tevhid Şuuru"yeterince olgunlaşamadığından da olsa gerek; "Herkes kendi kuyruğuna basıldığında feveran ediyor..."
                           "İşkence Türlerini", bilhassa da "Telegram İşkencesi" ve "Beyin Kontrolü"nü böyle bir "Mirzabeoğlu/Kumandan Hareketi"nden öğrendim. Haftalık "Baran Dergisi"ni uzun süre "iştiyak ile" okudum...
                           Velâkin merhum MİRZABEYOĞLU'nun "yüzlerce 28 Şubat Mağduru"nu "Yusufıye Medreseleri"nde bırakarak; 'AK PARTİ TASAVVUTU"ile "çıkarılışını" ve "MİRZABEYOĞLU HAREKETİ"nin ehemmiyetli isimlerinden "HASAN ÖLÇER"lerin "kayyumluğa üşüşmesini", asla ve kat'a içime sindiremedim...
                          Mevlâm Rahmet eyleye... (âmin)
Terme, 07.05.2018
İsmet GÜLTEKİN
metgultekin@hotmail.com
Araştırmacı-Yazar ve Öğretmen

Hiç yorum yok: