20 Ağustos 2014 Çarşamba

ŞİİR: ÖKSÜZ-YETİM RECEP TAYYİP ERDOĞAN

Şiir:



ÖKSÜZ-YETİM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN



‘- Annem nerede?
-         Babam nerede?’
Öksüz-Yetim
Recep Tayyip ERDOĞAN
Bilmem kaç rakımlı tepede,
Ne yapacağım ben?

Bura:‘Uçukistan’ mı?
Bura: ‘Çakalistan’ mı?
Düştük ‘Kurtlar Sofrası’na
Öksüz-Yetim
Recep Tayyip ERDOĞAN


Bu bir riyakârlık mı?
Bu bir dalkavukluk mu?
Bu bir yağcılık mı?
Öksüz-Yetim
Recep Tayyip ERDOĞAN
Bilmem kaç rakımlı tepede,
Ne yapacağım ben?


Bozkurtlar gibi mi uluyacağım?
Keçiler gibi mi meleyeceğim?
Kartallar gibi mi süzüleceğim?
Bu bilmem ne vâdisinde?
Öksüz-Yetim
Recep Tayyip ERDOĞAN



“I love you Amerika” mı diyeceğiz?
“ I love you Europe” mu diyeceğiz?
Yoksa “Güneş Şark’tan doğar” deyip,
Özümüze mi döneceğiz.
Öksüz-Yetim
Recep Tayyip ERDOĞAN


Ne devletler kurmuşuz,
Ne imparatorluklar kurmuşuz,
Nerede “bize göre bir sistem?”
“Our own system”
Neden hatırlanmaz?
“Üçüncü Yol”umuz:
“Muhammedî Sistem”
Öksüz-Yetim
Recep Tayyip ERDOĞAN


Altmışında vardın “tûl-u emel”ine,
Bundan sonra ne “tûl-u emel”in olabilir ki!?
2032’ler Türkiye’sinde de mi diyeceğiz?
“Aynı hamam, aynı tas”
Öksüz-Yetim
Recep Tayyip ERDOĞAN

Terme(Hüseyinmescid-Tepe),16.08.2014
İsmet GÜLTEKİN

metgultekin@hotmail.com

Hiç yorum yok: