26 Haziran 2019 Çarşamba

"BELENE"

"BELENE"

"Otuz sene "önce,"1989"larda,"Bulgar Gomünistleri"nce "Bulgar Türklüğü"ne yapılan ve "Mamak Zulüm Kal'aları"nı hatırlatan "zulümler...."
Rahmetli ÖZAL tarafından 'trenlerle' Türkiye'mize getirilen "Bulgar Türkleri.."
Hiç unutmuyorum ve de "Yeni FORUM Dergisi"nde de yazmıştım:'Evlâd-ı Fatihan'da ikamet eden yaşlı bir "muhacir ana"mız "KARA BULGAR ZULMÜ" demişti...
"KARA BULGAR ZULMÜ..."
"KIZIL BULGAR ZULMÜ..."
"İzmir"e "Askerî Birliğime teslim olmak" için gittiğimde,eski "İzmir Otogarı"ndaki "TRT Ekranları"nda "BELENE TELEVİZYON DİZİSİ" de seyrediliyordu ve ben de seyretmiştim.
Tabirimi caiz görürseniz;"sözde Termeli" Mehmet ARSLANTUĞ'un; belki de " ömründeki en anlamlı televizyon dizisi" olsa gerek!!!
"12 EYLÜL'DEN SONRA"Kİ "İLK MİTİNG

Ve "12 Eylül'den Sonra" yapılan "ilk miting" ise;"İstanbul Saraçhane"de yapılan "BULGAR ZULMÜNÜ TEL'İN MİTİNGİ" idi..
"Hakikat"en "ben de ordaydım..."
Çok çoşkulu bir "miting" olmuştu...
Şimdilerde, bazı "cerideler" 'Otuz Sene Sonra" 'gündem'e getiriyorlar:"-Bulgar Türklüğünün hakları alınamadı" diye..
Merhum Nâm-ı diğer OZAN ÂRİF'ce haykıralım:
"KAHROLSUN BULGARİSTAN...KAHROLSUN GOMÜNİSTLER..."
Vesselam...

Terme,10 Haziran 2019
İsmet GÜLTEKİN
metgultekin@hotmail.com
Araştırmacı-Yazar ve Eğitimci

Hiç yorum yok: