16 Nisan 2019 Salı

VE 22 SENE SONRA,SAMSUN COĞRAFYASINDA, BİR "4 NİSAN" SABAHI

VE YİRMİ İKİ SENE SONRA,
SAMSUN COĞRAFYASINDA,
BİR "4 NİSAN" SABAHI

Bugün, "BAŞBUĞ ALPARSLAN TÜRKEŞ"in, 4 Nisan 1997'de, Amasya'da "Hakk'a Vâsıl" olduğu günün 22. seney-i devriyesi, yıldönümü...
Merhum Galip ERDEM gibi, bir "28 Şubat Süreci"nde, "refik-i âlâ"ya, "Âlâ Refik"e, "En Yüce Dost"a kavuşmuştu..
Amasya'daki "seçim çalışması"ndan dönerken..
Belli ki, arabanın içinde bunalmıştı:
Emretti:"- Açın şu camları...", dedi.
Ben, "Hakk'a Vâsıl" olduğu "28 Şubat Süreci"nde, Erol KAYA'nın İstanbul Pendik Belediye Başkanı olduğu dönemde, Pendik Büyük Birlik Partisi'nde kalıyor; "çay ocağı" ve gelen -gidenlerle ilgileniyordum.
Hem de , günlük periyotlu "Gündüz Gazetesi"nde de,"Köşe Yazarlığı" yapıyordum.
Vefât ettiğini öğrendiğimde ise; "Bir ömür böyle geçti", demiştim.
VE 22 SENE SONRA 
BİR "4 NİSAN" SABAHI
"Perşembe gecesi" de, Kur'an-ı Kerim"den okuduğum sûrelerin sevabını, rahmetli "Başbuğ Alparslan TÜRKEŞ"in ruhuna da bağışlamıştım.
Çoğu kere yaptığım üzre; Çarşamba kaldırımlarında, "sabahın nurunda", Samsun'un bazı gazetelerini ve de "Türkiye Gazetesi"ni, kağıda basılı şekilleri ile okudum.

Esefle belirteyim ki; "Ülkücünün öfkesi işte.Kısa sürer. Geçer..." mi?". Derler, "Ne derlerse desinler; birden fazla "beddualar" ettim...
İki-üç günden beri; anlaşılan bir dizi 'programlar' için; "Samsun Türk Ocağı Şubesi "nce "davet"edilmiş olan; "Türkolog", "Yeniçağ Gazetesi Köşe Yazarı","Öğretim Üyesi", eski "TDK Başkanı" Prof.Dr.Ahmet Bican ERCİLASUN'un "ağzı"ndan verilen ve de çoook dikkat çekici "birinci sayfa haber başlığı": "Türk Tarihinin En Büyük Devrimcisi"
"Spot Haber"de ise; " Satuk Buğra Han, Türk tarihinin en büyük devrimcisidir" ifâdeleri...
İlgili haberin "ayrıntıları"nda da, bir'den fazla sayıda "devrim" mefhumu kullanılmış...
"Gönüldaşım Tayyibim! Yoldaşım Putin'im! Kaderdaşım Anadolu Çocukları.Ve Devrimdaşım Satuk Buğra Han!" der gibi...

Üstelik "Dargın Bozkurtların Lideri", rahmetli Hüseyin Nihal ATSIZ'ca ifâde edersek;" Ne demek biz Türklerin İslamiyeti,"Devrimci" Abdulkerim Satuk Buğra Han ile "din değiştirerek" kabul etmesi? Biz Türkler; "ilk insan" ve "ilk Peygamberimiz" Adem Aleyhisselamdan beri; "kâlu belâ"dan beri," İslâm" değil miydik? " Müslüman" değil miydik?
Biz Türklerin bir "cahiliye hayatı" mı vardı?
"Türk Hun İmparatorluğunun Kurucusu Oğuzhan, Metehan", "124 bin Peygamberlerimiz"den biri değil miydi?
"Devrim", "Yoldaş", " Devrimci", " Yoldaşlar" gibi mefhumları hâlâ kullanan, kabaca "Türk Sağı" zihniyetlilerini,bir'den fazla sayıdaki yazılarımla,"fikir öfkem"ile uyardım..
Velâkin yarım asrı aşan ömrümde," Bir Güzel Ülkü Uğrunda Geçen 50 senede", hâlâ "FETÖ/PDY'NİN ve "U.S.A. İSTASYON ŞEFLERİ"NİN KAL'ASI OLAN SAMSUN"da, hem de bir "TÜRKÇÜ PROF.'UN AĞZINDAN"yazıldığı anlaşılan "haber yazı" da, "Devrimci", "En büyük devrimci", " Devrim" mefhumlarını, "ilk defa"okudum, "ilk defa" baktım ve gördüm...İrkildim...
"Türk Tarihi" ve " Türk Dili" mevzûlarında, birçok "Batı Şaplonları"nı, birçok "Batı Zincirleri"ni, birçok "Batı Kalıpları"nı kıran "Türkçü Prof."un; nasıl oldu da "ağzı"ndan "En büyük devrimci", "devrim" mefhumları çıktı?

Üstelikkırdığı"şaplonlar"ın,"zincirler"in","ka-lıplar"ın çoğunu, 1982'lerde, "Lise 3"e giderken; "Lise 3 Matematik sınıfı"nda tahsil görürken; "Tarih Dersleri"mize giren Nuri YAZICI, kırmıştı zaten...
"Türkçü Prof."un Samsun'da anlattıklarının çoğunu, ben, taa 1980'li yıllarda, 1982'de biliyordum zaten..
YA "MHP İL BAŞKANI ABDULLAH KARAPIÇAK"A NE DEMELİ?
Son zamanlarda "Termeli" değil de "Salıpazarlı" olduğu dillendirilen ve yine "Samsun MHP İl Başkanlığı Dönemi"nde; "Sanki darbe olmuş"gibi, aylarca kapalı kalan "Terme Ülkü Ocağı Eğitim ve Kültür Vakfı" nâmı ile de hatırlanan MHP'li KARAPIÇAK da, yine bir "4 Nisan Sabahı", "öfkelenmeme sebep" olan biri oldu.
"Samsunlu Şehid Ülkücüler" kitabının müellifi olan "ben"i, aradan geçen onca seneye rağmen; ne "Genel Merkez"ce, ne de "Samsun MHP İl Merkezi"nce hattâ ne "Terme MHP İlçe Teşkilatı"nca, ne de "Terme Ülkü Ocağı Teşkilatı"nca," bir defa bile arayıp teşekkür etmeyen" MHP'liler... MHP Samsun İl Başkanı Abdullah KARAPIÇAK ise daha "Samsunlu Şehid Ülkücüler"in; "Samsunlu Ülkücü Şehidler"in
"sayısı"nı bile bilmiyor...

"2019'lar Türkiyesi"nde bile hâlâ bütün "Büyük Birlik Partililere",bütün "BBP'lilere", düpedüz "Hâin","Hâinler"  hattâ “Ajan”nazarından bakan bütün "MHP'liler"; "4 Nisan 1997" sonrası, 22 senelik "Dr. Devlet BAHÇELİ " "lider"liğindeki "Milliyetçi Hareket Partisi(MHP)" ile esasında "Ülkücü Hareket"in birçok "kırmızı çizgiler"inin "çiğnendiği"nin ve hattâ "delete "edildiğinin de "farkındalar" mı?
ELHASIL:
Bir "4 Nisan Sabahı" "fikir öfkeme" de sebep olan "Türkçü Prof." ERCİLASUN'u ve "MHP Samsun İl Başkanı" KARAPIÇAK'ı kınıyorum...
Ve rahmetli "Başbuğ Alparslan TÜRKEŞ"ce diyorum:"- Âşıklar ölmez..Hayvanlar ölür..."

Vesselam...

Salıpazarı, 4 Nisan 2019
İsmet GÜLTEKİN
metgultekin@hotmail.com
Araştırmacı-Yazar ve Eğitimci

Hiç yorum yok: