28 Nisan 2019 Pazar

"BOZKURTLARIN ULUMASI" MES'ELESİ

"BOZKURTLARIN ULUMASI" MES'ELESİ

"Bozkurtların uluması"nı, çoğu "Bozkurtlar" da bil-mi-yor herhalde...
Bir zamanlar,"Bozkurtların uluması"nı ben de bil-mi-yor-dum.
Seneler sonra öğrendim...
"BOZKURTLAR NASIL ULUR?"
Bazen, "doğduğum beled"de,"iyiliği emret mek, kötülüğü nehyetmek" babından; "bütçe"me göre "bişeyler" yapardım:
"Günlük periyotlu","Türkiye Geneli"ne yayın yapan "Yeni MESAJ Gazetesi" gibi," Diriliş Postası Gazetesi" gibi ceridelere, kendimce sahip çıkar; âdeta "Sazan Sarmalı Sistemi"nde, "meccanen mücadele" ederdim...
Hattâ öyle kerteye gelirdim ki; "tam abone yapma kertesi"ne,"ülke şartları"ndan dolayı "bırakmak mecburiyeti"nde kalırdım...
İşte böyle bir vetirede; "Yeni MESAJ Gazetesi"nin ikinci sayfasında, çok ehemmiyetli yazıları neşredilen,"Edebiyatçı" Prof. Nurullah ÇETİN'in alakalı yazısında,"Bozkurtların Uluması Mes'elesi"ni de "aydınlatıyor"du:
Prof ÇETİN:-" Bozkurtlar, Allah'ın Bozkurtları, ser'lerini,başlarını semavata, gök kubbeye doğru uzattıklarında;"Huuuuuu! Huuuuuu!",diye Allah'ı zikrederler..."diye yazıyordu...
Bazı "Bozkurtlar"ın da 'yanlış' bildikleri gibi;"Bozkurtların düşmanları"nın ise "kasıtlı" olarak dedikleri gibi; asla ve kat'a "Avuuuuu! Avuuuuu!" diye "Ulumaz"lar....
Üstelik "Bozkurtlar"ın, tıpkı "zikir meclisleri"nde, yaradanı zikreden "Halvetî Gardaşlar"ımız gibi,"Hû! Hû!" diye,"Huuuuuuuu!" diye Allah'ı zikretmelerinin bir mânâsı da mevcut:
"- Hey! Bozkurtdaşlarım! Dara düştüm.Bana yardıma gelin..."

NETİCE-İ KELAM:
Şayed "Ergenekon'dan Çıkış"ımızımızdaki gibi,"Biz Türklere Yol Gösteren","Nurlu Bozkurtlar","Nur'dan Bozkurtlar","Tanrı Dağları"na çıktıklarında;"Ser'lerini gök kubbeye uzatarak; 'Huuuuuu! Huuuuuu!" diyerek, Allah'ı zikretmeliler....
Vesselam....
Terme,22.04.2019
İsmet GÜLTEKİN
metgultekin@hotmail.com
Araştırmacı-Yazar ve Eğitimci

Hiç yorum yok: