29 Eylül 2013 Pazar

'MİLLÎ GÖRÜŞ HAREKETİ / ERBAKAN HAREKETİ'NE ÖZÜR BORCUM!!!-HAKKINIZI HELÂL EDİNİZ-



MİLLÎ GÖRÜŞ HAREKETİ/ ERBAKAN HAREKETİ’NE ÖZÜR BORCUM!!!

-HAKKINIZI HELÂL EDİNİZ-


Kabaca, “Türk Tarihi+İslamiyet+Türk Kültürü”nden ‘beslenen’; bir zamanların ‘meşhur târifi’ ile “Yüzde Yüz Yerli-Yüzde Yüz Millî” bir “Hareket”ten gelen bir “düşünce-fikir geleneği mensubu” olarak; kendini, “Ülkücü Alperen” ‘siyasî kimliği” ile ‘tanımlayan’ bir ‘nefer’ olarak da; yine bir başka “Yerli Hareket” de olan “Millî Görüş Hareketi”ne, “Erbakan Hareketi”ne “özür borcumu” yerine getirmek, “helâllik almak” gayesi ile de bu yazımı yazıyorum…
www.millimefkure.com.tr ve “mefkure adamları” isimli “blog”larımda, “Millî Görüş Hareketi”ni, “Erbakan Hareketi”ni “anlama cehdi” çercevesinde birden fazla “yazı” kaleme aldım..Hattâ bir “idarî izinli”/ “yaz tatili” dönemine denk gelen  bir “Milletvekilliği Genel Seçimleri”nde ise gayet” yakın” dan böyle bir “Hareketi” de “fikren” takip etmeye de gayret ettim..
Ancak, “Post-Modern Darbe” olarak da “siyasî literatüre” girmiş olan “28 Şubat Darbesi Süreci”nde yaşanan  “18 Maddelik Millî Güvenlik Kurulu Kararlarını”;  yine Agâh Oktay GÜNERİ’ce tekraren ifâde edersek; neredeyse bir “28 Şubat”ta Hakk’a vâsıl olarak  “hayatının en büyük esprisi”ni yaparak giden rahmetli Erbakan Hoca’mızın; 1997’den 2013’e, 16 yıl sonra, tamamı olmasa bile bir kısmı yayınlandığı dillendirilen “Millî Güvenlik Kurulu Tutanakları”ndan da “gayet net” ve “siyasî  tarih belgesi” olarak da “anladım” ki; aslında “MGK Kararları imzalanmamış; 18 madde imzalanmamış; ilgi dışı 4 madde imzalanmış…”

Bu 16 yıllık vetirede/süreçde, muhterem Şevket KAZAN Beğ’in “TV 5 Ekranları”nda dillendirdiği, hattâ bir eseri ile de dillendirdiği bir “hakikat”in, sahiden de “hakikat” olduğunu, ancak “MGK Tutanakları”nın yayınlanması sonrası,  belki de “zihnî emperyalist tasallut”tan da kurtuldum…
Ancak, Allah(c.c.) şahid ki, neredeyse her “28 Şubat Post-Modern Darbe” yıldönümlerinde; her defasında; “Nasıl imzalamamış? Rahmetli Ülkücü Şehid Lider Muhsin Başkan’ın da hiçbir uyarısını dikkate almadı, bal gibi imzaladı…”, meâlinde laflar dillendirirdim; bir türlü sahiden de “imzalamadı” diyemezdim…
Bu sebeple, topyekûn “Millî Görüş Hareketi”, “Erbakan Hareketi” mensuplarından en “kıytırığı”na kadar; hepsinden, cân-ı gönülden, yürekten “özür diliyorum” ve bu mes’elede “haklarını helâl etmelerini” istiyorum…
Bazı “Alperenler”in de, bazı “Yazıcıoğlu Hareketi” mensuplarının da; kendimden bir “temsil” olarak; sağda-solda veya kendi “Alperen Teşkilatları”nda, hattâ bir “kara Eylül”ün yıldönümlerinde, rahmetli Başbuğ’umuz Alparslan TÜRKEŞ’e atıp-tutmamalarını salık veririm. Kaldı ki, bu ‘TÜRKEŞ Mes’elesi’nde de ben, rahmetli Şehid Ülkücü Lider Muhsin Başkan’dan da “bir şey” duymadım; “bir şey” işitmedim..
Yine “Alperenler”in de, bazı “Yazıcıoğlu Hareketi” teşkilat mensuplarının da, “APO’nun İdam Edilememesi Mes’elesi”nde de, çok “dikkatli” olmalarını; yıllar sonra, yukarıda izah etmeye çalıştığım üzre; “özür dilemek” ve “helâllik almak” mecburiyetinde kalabilme ihtimallerini de acizâne hatırlatırım…
İnsanız…Ne kadar “hakkaniyetli” olmaya ve daima onun-bunun hatırını değil; “Hakk’ın Hatırını Âli” tutmaya gayret eden sıradan biri olarak; yıllar sonra “sahih düşünemediğimiz”,”yanlış düşündüğümüz” de oluyor, olmakta, oldu…
Özür dilerim…Hakkınızı helâl ediniz…
“Millî Görüş Hareketi/Erbakan Hareketi” mensupları…
Vesselâm…
Silivri-Fenerköy, 28.Eylül.2013
İsmet GÜLTEKİN
İsmet_gultekin@mynet.com ve metgultekin@hotmail.com

Hiç yorum yok: